Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb – Bc. Irena Skokanová
Bc. Irena Skokanová
Master's thesis
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Optimization of online marketing tools within small and medium sized businesses operating in the service sector
Anotácia:
SKOKANOVÁ, I. Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb. Diplomová práce. Brno: 2017, PEF MEN-DELU v Brně.Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nástrojů online marketing v malých a středních podnicích v sektoru služeb působících výhradně v online prostředí. Hlavní pozornost je kladena na trh přepravních služeb v České republice s největším …viacAbstract:
SKOKANOVÁ, I. Optimization of online marketing tools within small and medium sized businesses operating in the service sector. Dissertation. Brno: 2017, PEF MENDELU in Brno.This dissertation thesis is focusing on the optimization of online marketing tools within small and medium sized business operating in the service sector managed predominantly online. Most attention of the work is paid to the segment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOKANOVÁ, Irena. \textit{Optimalizace nástrojů online marketingu v~malých a~středních podnicích působících v~sektoru služeb}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/14bnug/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová
Názov
Vložil
Vložené
Práva