Letní tábor s využitím prožitkové pedagogiky – Adam Lochman
Adam Lochman
Bakalářská práce
Letní tábor s využitím prožitkové pedagogiky
Summer camp using experiential pedagogy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přípravou, realizací a vyhodnocením letního pobytového tábora s prvky prožitkové pedagogiky. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části najdeme pojmenování a popis základních pojmů týkajících se volného času, zážitkové pedagogiky a období adolescence. Poznatky této části mi pomohly připravit program, který podporuje účastníky …víceAbstract:
The bachelor thesis with the preparation, implementation and evaluation of a summer residential camp with elements of experiential pedagogy. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. In the theoretical part we can find the description of basic concepts related to leisure time, experiential pedagogy and the period of adolescence. The findings in the practical have helped …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Harazinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lochman, Adam. Letní tábor s využitím prožitkové pedagogiky. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu
Ondřej PETRÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva