Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení – Bc. Jaroslav Pulda
Bc. Jaroslav Pulda
Bachelor's thesis
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
The Use of Advertising Photos in the Present-day Marketing Strategies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamní fotografie. Pozice fotografie je prezentovaná jakožto nenahraditelný prostředek komunikace s veřejností v rámci marketingového komunikačního mixu. Tento fakt je potvrzen v rámci praktické části, a to na rozboru reklamních kampaních konkrétní firmy. V rámci praxe je také autorem navržena vlastní mediální kampaň.Abstract:
This thesis deals with the issue of the advertising photography. Position of the photo is presented as an irreplaceable means of communication to the public within the marketing communication mix. This fact is confirmed in the practical part on an analysis of advertising campaigns for a particular company. Within the practice the author also designed media campaign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/own9a/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití fotografie pro marketingové účely na sociálních sítích
David Lidmila -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová