Bc. Jaroslav Pulda

Bachelor's thesis

Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení

The Use of Advertising Photos in the Present-day Marketing Strategies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamní fotografie. Pozice fotografie je prezentovaná jakožto nenahraditelný prostředek komunikace s veřejností v rámci marketingového komunikačního mixu. Tento fakt je potvrzen v rámci praktické části, a to na rozboru reklamních kampaních konkrétní firmy. V rámci praxe je také autorem navržena vlastní mediální kampaň.
Abstract:
This thesis deals with the issue of the advertising photography. Position of the photo is presented as an irreplaceable means of communication to the public within the marketing communication mix. This fact is confirmed in the practical part on an analysis of advertising campaigns for a particular company. Within the practice the author also designed media campaign.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2016
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication