Efektivita internetové reklamy na českém trhu – Andrea Zanespalová
Andrea Zanespalová
Bachelor's thesis
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Effectivity of internet marketing in Czech Republic
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu.V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamyv důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formyinternetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Prácedále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the internet advertisement phenomenon on theCzech market.In the theoretical part it maps the conventional advertisement, its history andformation of the internet advertisement as a result of massive growth of Internet among thegeneral public. The thesis goes on to lay out individual forms of Internet advertisementdescribing their advantages, disadvantages and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZANESPALOVÁ, Andrea. \textit{Efektivita internetové reklamy na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/14iejo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Efektivita reklamní kampaně
Martin Koutný -
Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita
Ladislav Jelen -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights