Efektivita internetové reklamy na českém trhu – Andrea Zanespalová
Andrea Zanespalová
Bachelor's thesis
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Effectivity of internet marketing in Czech Republic
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu.V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamyv důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formyinternetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Prácedále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the internet advertisement phenomenon on theCzech market.In the theoretical part it maps the conventional advertisement, its history andformation of the internet advertisement as a result of massive growth of Internet among thegeneral public. The thesis goes on to lay out individual forms of Internet advertisementdescribing their advantages, disadvantages and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Efektivita reklamní kampaně
Martin Koutný -
Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita
Ladislav Jelen -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Názov
Vložil
Vložené
Práva