Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice – Martin Babarík
Martin Babarík
Diplomová práce
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
Motivation of World of Warcraft players in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na hráče počítačové hry World of Warcraft, která je světovým fenomén videoherního průmyslu a dodnes patří ve svém žánru mezi nejhranější. Tato počítačová hra je specifická svou časovou náročností, kdy pro úspěšné pokoření obsahu je nutná koordinace a plánování desítek hráčů v řádech týdnů a měsíců. Cílem práce je identifikovat motivaci dlouhodobých hráčů počítačové hry World …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on a group of players of the computer game called World of Warcraft. This computer game is a global phenomenon of videogame industry, and it is the most played videogame in its genre. It is specific for its time demanding gameplay. Organization and planning of dozens of players spanning from weeks to months is necessary for successful completion of the in-game content. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ