Jakub Lukšík
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace obce
Design of Marketing Communication for Municipality
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza současného stavu využívání komunikačních nástrojů vybrané obce a návrh nových přístupů ke komunikačním aktivitám a systému komunikace mezi vedením obce a svými cílovými subjekty. Efektivita současného systému komunikace byla analyzována skrze kvantitativní metodu dotazování, která byla použita na občanech obce. Zbytek informací byl získán skrze aktivní spolupráci …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the current state of utilization of communication tools of selected municipality and to design new approaches to communication activities and to the system of communication between the municipality management and its target entities. The effectiveness of the current communication system was analyzed through a quantitative method of polling, which was applied to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad