Inovace jako součást konkurenceschopnosti v oblasti služeb – Jan Volný
Jan Volný
Diplomová práce
Inovace jako součást konkurenceschopnosti v oblasti služeb
Innovation as a part of competitiveness in services
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem inovací na konkurenceschopnost poskytovaných služeb. Jako modelový případ slouží dva konkurenční autorizovaní prodejci osobních automobilů ve Vyškově. Cílem je navrhnout inovativní řešení vedoucí ke zvýšení zisků společností a posouzení, zda pokryje investiční náklady.Abstract:
This thesis examines the impact of innovation on the competitiveness of the provided services. The model case is two competing authorized car dealers in Vyškov. The aim is to propose innovative solutions to increase company profits and evaluate whether it covers the investment costs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Čujan, CSc.
- Oponent: Ing. et Ing. Iveta Dočkalíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Inovatívnosť a konkurencieschopnosť v podnikaní malých a stredných podnikov
Veronika Ištoková -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Ján Ondreják -
Využití účetního informačního systému pro zlepšení řízení solventnosti, likvidity a stavu zásob v malých a středních podnicích
Jan Krejčí -
Strategický a operativní controlling v malých a středních podnicích
Denis Solomennikov -
Vliv a dopady globální ekonomiky na malé a střední podniky v České republice
Georgy Golikov -
Strategické plánování a jeho význam pro malé a střední podniky
Daniel Dvořák