Ondřej Foukal
Master's thesis
Nové možnosti v Unreal Engine 5
New Features in Unreal Engine 5
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi vizualizace s využitím moderního herního enginu Unreal Enginu 5, který přináší do procesu vizualizace nové technologie. Mezi nejdůležitější patří Nanite, Lumen, World Partition a Virtual Shadow Maps. První část diplomové práce uvádí potřebnou teorii, která slouží k pochopení těchto technologií. Druhá část vysvětluje jejich fungování, třetí část se zabývá převodem …moreAbstract:
The thesis deals with the possibilities of visualization using the modern game engine Unreal Engine 5, which brings new technologies to the visualization process. The most important ones are Nanite, Lumen, World Partition and Virtual Shadow Maps. The first part of the thesis presents the necessary theory to understand those technologies. The second part explains how they work, the third part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153826
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Tomáš Fabián
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Rekonstrukce a 3D vizualizace historického stavu krajiny
Mária Kmošková -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Využití 3D vizualizací v územním plánování
Barbora Plačková