Marketingová komunikace neziskové organizace – Bc. Iveta Doležalová
Bc. Iveta Doležalová
Master's thesis
Marketingová komunikace neziskové organizace
Marketing communication of nonprofit organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací neziskové organizace. Konkrétně se jedná o Útulek pro zvířata v nouzi Zlín – Vršava. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti neziskového sektoru. Vymezuje charakteristiku a typologii neziskových organizací. Vysvětluje, jak tyto organizace využívají marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá představením vybrané organizace, a …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communication of a nonprofit organization. Specifically it is focused on a shelter for animals in need Zlín-Vršava. The theoretical part describes findings from the nonprofit sector. It defines characteristics and typology of nonprofit organization. It explains, how these organizations use marketing and marketing communication. The practical part is aimed at introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ks7w5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Pavlína Rýparová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová