Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem – Ing. Klára Baláková
Ing. Klára Baláková
Bakalářská práce
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
Advertisement as a Medium of Communications with Children's Customer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu jako komunikační prostředek ovlivňující chování segmentu dětí jako spotřebitelů. Zabývá se zhodnocením aktuálnosti tématu a současným stavem této zajímavé, důležité a dynamicky se rozvíjející problematiky. Práce je rozdělena do dvou kapitol – teoreticko-metodologická část a aplikační část. Teoretická část obsahuje dvě podkapitoly, a to charakteristiku toho …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on advertising as a communication tool influencing the consumer behaviour of the segment of children. It deals with the evaluation of the theme topicality as well as with the present-day status of these interesting, important, and dynamically developing issues. The thesis is divided into two chapters – theoretical-methodological part and application part. The theoretical …víceKlíčová slova
Reklama historie reklamy psychologie reklamy podprahová reklama dětská reklama dětský spotřebitel vývojové aspekty spotřební chování mediální výchova Advertising advertising history advertising psychology below-treshold advertising children advertising children consumer development aspects consumer behaviour medial education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pgm64/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kýč jako téma mediální výchovy
Alžběta Růčková -
Reklama v mediální výchově a její využití na ZŠ
Vendula PROCHÁZKOVÁ -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
Tamila Khodjaeva -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Umístění reklamy v autorských dílech
Verona Ballay -
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Tomáš Janda -
Psychologické aspekty vlivu reklamy na chování zákazníků lékárny
Filip Zýval