Generalizovaná úzkostná porucha a její vliv na kvalitu života dítěte – Petra HANZLÍKOVÁ
Petra HANZLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Generalizovaná úzkostná porucha a její vliv na kvalitu života dítěte
Generalized anxiety disorder and its effect on social relationships and the child's quality of life
Anotácia:
Bakalářská práce je zpracována kvalitativní metodou. V teoretické části je vysvětlen pojem generalizovaná úzkostná porucha, jsou popsány příčiny vzniku, jakým způsobem se projevuje a možnosti její léčby. Další část je zaměřena na práci s dětmi, jak s nimi jednat, jak je učit překonávat strach a předcházet jejich zúzkostňování. Praktická část práce obsahuje případovou studii chlapce trpícího generalizovanou …viacAbstract:
The bachelor thesis is conducted using a qualitative method. In the theoretical part, the concept of generalized anxiety disorder is explained, including its causes, manifestations, and treatment options. Another section focuses on working with children, addressing how to interact with them, teach them to overcome fear, and prevent the exacerbation of their anxiety. The practical part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZLÍKOVÁ, Petra. Generalizovaná úzkostná porucha a její vliv na kvalitu života dítěte. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pedagogy in After School Setting / Pedagogy in After School Setting
Práce na příbuzné téma
-
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Výzkum pohledu učitelů a žáků na sociální vztahy mezi žáky základních škol
Kateřina ŠTRBÁŇOVÁ -
Sociální vztahy v pedagogickém kolektivu základní školy
Adéla Hamalčíková -
Učitel - jeho profesní vývoj a sociální vztahy ve škole
Josef Lukas -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Vztahy mezi žáky a klima třídy na 1. stupni ZŠ
Jana Krajíčková -
Sociální vztahy dítěte s problémovým chováním
Zuzana VÍTKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová
Názov
Vložil
Vložené
Práva