Bc. Magdalena Křížová

Bakalářská práce

Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí

Comparative Marketing Analysis of Selected Sports Events
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je komparace dvou běžeckých závodů - Brněnská desítka a Vokolopriglu. Na základě provedených analýz a porovnání obou sportovních akcí jsou navrženy marketingové strategie. V teoretické části práce jsou rešerší odborné literatury vymezeny důležité pojmy, které mají souvislost s marketingem sportovních akcí. Jedná se o popis základních pojmů v marketingu, sportovním …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is the comparison of two running races - Brněnská desítka and Vokolopriglu. The created marketing strategies are based on the analysis and the comparison analysis of both sports events. In the theoretical part of the thesis, important concepts related to the marketing of sports events are explained through the literary research. This part includes a description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
  • Oponent: PaedDr. Hana Vrtělová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu