Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí – Bc. Magdalena Křížová
Bc. Magdalena Křížová
Bakalářská práce
Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí
Comparative Marketing Analysis of Selected Sports Events
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je komparace dvou běžeckých závodů - Brněnská desítka a Vokolopriglu. Na základě provedených analýz a porovnání obou sportovních akcí jsou navrženy marketingové strategie. V teoretické části práce jsou rešerší odborné literatury vymezeny důležité pojmy, které mají souvislost s marketingem sportovních akcí. Jedná se o popis základních pojmů v marketingu, sportovním …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the comparison of two running races - Brněnská desítka and Vokolopriglu. The created marketing strategies are based on the analysis and the comparison analysis of both sports events. In the theoretical part of the thesis, important concepts related to the marketing of sports events are explained through the literary research. This part includes a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6lu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
- Oponent: PaedDr. Hana Vrtělová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing sportovní akce - Hry Evropského paralympijského výboru pro mládež 2012
Karolína Mikysková