Les marionnettes comme un outil de l'éducation et de l'enseignement des langues étrangères – Bc. Petra Křivánková
Bc. Petra Křivánková
Diplomová práce
Les marionnettes comme un outil de l'éducation et de l'enseignement des langues étrangères
Puppets as the instrument of education and foreign language teaching
Abstract:
The diploma thesis „Les marionnettes comme un outil de l'éducation et de l'enseignement des langues étrangères“ deals with puppets, the word’s definition, types of the puppets, their history and present. The aim of the thesis is to show the possibilities of using the puppets in education in the kindergartens and in the language teaching, especially French language teaching. The theoretical part starts …víceAbstract:
Diplomová práce „Les marionnettes comme un outil de l'éducation et de l'enseignement des langues étrangères“ se zabývá loutkami, jejich definicí, druhy, historií i současností. Cílem této práce je ukázat možnosti využití loutky ve vzdělávání v mateřských školách a ve výuce cizích jazyků, v našem případě francouzštiny. V teoretické části se zabýváme definicí slova loutka, jeho původem a typy loutek …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q4aqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ph.D. Miroslava Novotná
- Oponent: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ