Systém výuky hudebních aktivit žáků se zrakovým postižením – Nikol JEŽÍŠKOVÁ
Nikol JEŽÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Systém výuky hudebních aktivit žáků se zrakovým postižením
Educational system of musical activities for students with visual impairments
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá systémem, jakým probíhá výuka hudebních aktivit žáků se zrakovým postižením na základních uměleckých školách. V první kapitole teoretické části práce je vymezena základní terminologie, která má úzký vztah k tomuto tématu, uvádí se zde jednotlivé druhy zrakového postižení a jejich etiologie. Druhá kapitola se věnuje zvláštnostem dítěte se zrakovým postižením a třetí kapitola …víceAbstract:
This Bachelor's Degree project is about instructional methods used in class activities for visually impaired students in elementary art schools. The first chapter, the theoretical part of this project, focuses on the basic terminology that is closely related to this project. It covers various types of visual impairment and its etiology. The second chapter is about the characteristics of visually impaired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽÍŠKOVÁ, Nikol. Systém výuky hudebních aktivit žáků se zrakovým postižením. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Připravenost studentů Pedagogické fakulty k práci se žáky se zrakovým postižením
Eva Žižlavská -
Možnosti pohybových aktivit pro žáky se zrakovým postižením
David Ianosteac -
Kompetence pro život u žáků se zrakovým postižením
Michal Matějíček -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková