Bc. Olga Súkeníková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spotřebitelů
Marketing research of consumers
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením pojmu marketingového výzkumu a jeho fázemi. Dále jsem se zaměřila na chování spotřebitele na trhu. V poslední kapitole teoretické části jsou popsány faktory ovlivňující chování spotřebitele. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem studentů do 25 let v Pardubicích. V závěru …moreAbstract:
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. In theoretical part I was dealing with explanation of marketing research and it´s phases. Moreover I target the behaviour of a consumer in the market. In the last chapter of theoretical part there are described factors infuencing behaviour of a consumer In practical part I deal with marketing research of students at the age up to 25 in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Súkeníková, Olga. Marketingový výzkum spotřebitelů. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava
Ivana Jařabáčová