Lukáš Černý

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull

Analysis of marketing mix and brand perception of Red Bull company.
Abstract:
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje …more
Abstract:
This thesis discusses the marketing mix and the brand of the Red Bull company. In the first, basal part of the work are described the theoretical starting points for the marketing mix and the brand. In the practical part are descibed individual components of the mix. These are here categorized while using the 4P marketing mix. The thesis evaluates and analyses individual activities of the company and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: David Říha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46582