Bc. Barbora Francová
Bakalářská práce
Mediální aktivismus
Media activism and its use in a public space - practical output
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním aktivismem v teoretické i praktické rovině. První část textu stručně mapuje vývoj a stav mediálního aktivismu ve světě i v České republice. Druhá část práce se věnuje praktickému výstupu v podobě aktivistického projektu a videa, které vzniklo dokumentací akce. Popisuje akci „Maso“ i dokument a snaží se prokázat jejich aktivistickou povahu. Pokouší se o to aplikací …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with media activism in theoretic as well as practical level. The first part of the paper describes briefly development and status of media activism in the world and in the Czech Republic. The second part is dedicated to practical output in form of activistical project and video, which originated from project video-documentation. This part describes the action named „The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s0jk3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Založení a provoz neziskové organizace
Alice Koubová -
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
Lenka Navrátilová -
Nezisková organizace EDUin jako aktér vzdělávací politiky
Jana Frödová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková -
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Adéla Nováková