Marketing to Erasmus Students on Facebook – Jakub Motyčka
Jakub Motyčka
Bakalářská práce
Marketing to Erasmus Students on Facebook
Marketing to Erasmus Students on Facebook
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing on social media websites. In the concrete, deals with the marketing on Facebook, with focus on international Erasmus students. Theoretic part contains lead in to marketing on internet and its development, furthermore explanation of terms related to marketing on social media websites and detailed description of Facebook service. The theoretic part follows analysis …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích, konkrétně pak na Facebooku a to se zaměřením na studenty z programu Erasmus. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu na internetu a jeho vývoj, dále pak vysvětlení pojmů tykajících se marketingu na sociálních sítích a detailní popis služby Facebook. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje popis programu Erasmus …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zveřejnit od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Motyčka, Jakub. Marketing to Erasmus Students on Facebook. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Online propagace průmyslového podniku
Filip Kempa