Zhodnotenie vernostného programu spoločnosti Tchibo – Martina Melicherová
Martina Melicherová
Diplomová práce
Zhodnotenie vernostného programu spoločnosti Tchibo
Zhodnocení věrnostního programu vybrané firmy
Anotace:
Diplomová práce zpracovává téma loajality a věrnostních programů s hlubší analýzou věrnostního programu společnosti Tchibo Praha. Cílem práce je zhodnotit věrnostní program TchiboCard v oblasti preferencí a vnímání zákazníků, a následně přijít s doporučeními pro nově vznikající strategii tohoto věrnostního programu. V teoretické části jsou zpracovány odborné poznatky a vymezené pojmy souvisí s chováním …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of loyalty and loyalty programs, with a deeper focus on analysis of the loyalty program of company Tchibo Prague. The main goal of this thesis is to evaluate the loyalty program TchiboCard in the area of customer preferences and perceptions, and then to come up with proposals for the new emerging strategy of this loyalty program. The theoretical part describes the professional …víceAbstract:
Diplomová práca spracováva tému lojality a vernostných programov, s hlbšou analýzou vernostného programu spoločnosti Tchibo Praha. Cieľom práce je zhodnotiť vernostný program TchiboCard v oblasti preferencií a vnímania zákazníkov, a následne prísť s odporučeniami pre novovznikajúcu stratégiu tohoto vernostného programu. V teoretickej časti sú spracované odborné poznatky a vymedzené pojmy súvisiace …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Renata Pavlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska