Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o. – Monika VLÁČILOVÁ
Monika VLÁČILOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o.
Proposal promote a new gynecological chair "Gracie" companies BORCAD cz, s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě informací a poznatků, zjištěné čerpáním z odborné literatury, navrhnout nejvhodnější formy propagace nového gynekologického křesla {\clqq}Gracie`` firmy BorCad cz, s. r. o. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje relevantní podklady z oblasti propagace, marketingového komu-nikačního mixu a komunikačního plánu. S důrazem …moreAbstract:
The main aim of bachelor thesis is based on information and knowledge, identified by drawing from the literature suggest the most appropriate forms of promotion of new gyne-cological chair "Gracie" firms BorCad cz Ltd. company. Work is divided into theoretical and analytical-cal. The theoretical part contains relevant documentation from the promotion, marketing com-munication mix and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13527
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLÁČILOVÁ, Monika. \textit{Návrh propagace nového gynekologického křesla ''Gracie'' firmy BorCad cz, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/186fte/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLÁČILOVÁ, Monika. Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova