Strategie modrého oceánu v praxi českých firem – Ing. Daniel Mucha
Ing. Daniel Mucha
Master's thesis
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Blue Ocean Strategy in the practice of Czech companies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je v rámci strategie modrého oceánu nalezení klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na hodnotovou inovaci pro zákazníka v oblasti poskytování služeb na veřejných Wi-Fi sítích. Pro zpracování této diplomové práce jsem zvolil metody teoretické analýzy a syntézy, dále pak kvalitativní rozhovor a dotazníkovou metodu. V teoretické části se nejdříve seznámíme se strategií modrého …moreAbstract:
The aim of the thesis is within the Blue Ocean Strategy to identify the key factors that have a major impact on the value of customer innovation in the provision of public Wi-Fi networks. For the preparation of this thesis, I chose the method of theoretical analysis and synthesis, as well as qualitative interview and questionnaire method. In the theoretical part we will introduce the Blue Ocean Strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6970/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nadnárodní mateřské společnosti z rozvojových zemí a jejich zapojovaní do globální konkurence ve světové ekonomice
BasheerSulim BasheerSuliman -
Outplacement jako součást personální strategie vybraných zemědělských podniků v Pardubickém kraji
Marek Marek -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Strategie vedení mediálního rozhovoru na internetu
Daniela REJZKOVÁ -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Kristina Janouchová -
Analýza determinantů výzkumu a vývoje a jejich vlivu na inovace firem v ČR
Barbora Vulcová