Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení – Tomáš Chmelík
Tomáš Chmelík
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Analysis of customers satisfaction in a selected accommodation facility
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality ubytovacích služeb ve vybraném hotelu. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, problematiku spokojenosti zákazníka a specifika marketingu služeb v cestovním ruchu. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti zákazníků zvoleného hotelu. Zdrojem informací pro analýzu spokojenosti s jednotlivými službami je provedené dotazníkové šetření, jakožto …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with evaluation of the quality of accommodation services in a selected hotel. The theoretical part is aimed at tourism, customer satisfaction issues and the specifics of marketing in tourism services. The main subject of the theoretical part is an analysis of customer satisfaction in the selected hotel. The source of information for the analysis of satisfaction with individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72443
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Odlišnosti v nabídce a rozsahu poskytovaných služeb v hotelech pro seniory a pro rodiny s dětmi
Martina Holoubková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí