Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek – Bc. Šárka Tichá
Bc. Šárka Tichá
Master's thesis
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
The Utilization of Internet Marketing as Tool for Increase of Website Traffic
Anotácia:
Hlavní náplní diplomové práce je definování aktuálních bezplatně dostupných marketingových nástrojů na internetu, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení návštěvnosti webových stránek. První část práce vymezuje postavení a vývoj internetového marketingu. Charakterizuje bezplatné marketingové nástroje jako je Search Engine Optimization, content marketing a marketing na sociálních sítích. Za účelem …viacAbstract:
The main objective of the thesis is to define the current free online marketing tools employed to help increase website traffic. The first part of the study establishes the status, position and development of Internet marketing. It specifies free online marketing tools such as Search Engine Optimization, Content Marketing and Social Media Marketing. Then it introduces the See-Think-Do-Care framework …viacKľúčové slová
Internetový marketing koncept See-Think-Do-Care obsahový marketing SEO optimalizace webových stránek návštěvnost webových stránek uživatelské testování webová analytika online marketing framework See-Think-Do-Care content marketing website optimization website traffic user experience web analytics
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i76m4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webových stránek
Tomáš Tyl -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Optimalizace webových stránek (SEO)
Tomáš Falada -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Analýza a optimalizace webových stránek pro hendikepované v České republice
Polina Argunova -
Tvorba a optimalizace webových stránek v redakčním systému WordPress
Petra Brvnišťanová