Předložky v učivu na 1. stupni základní školy – Mgr. Ivana Štěpánová
Mgr. Ivana Štěpánová
Diplomová práce
Předložky v učivu na 1. stupni základní školy
The Role of Prepositions in Primary School Curriculum
Anotace:
Učivo o předložkách na 1. stupni základní školy Diplomová práce je zaměřena na schopnost žáků 5. ročníku základní školy pracovat s předložkami. V teoretické části práce jsou vymezeny předložky jako slovní druh. V praktické části je pozornost věnována jen předložkám vlastním. Zjišťuje se, jak žáci umí s předložkami pracovat. Bylo statisticky analyzováno 250 žákovských prací zadaných na pěti náhodně …víceAbstract:
The diploma thesis is dealing with an ability of pupils of the 5 th grade of an elementary school to work with prepositions. In the theoretical part of the thesis, a preposition part of speech is defined. The research part focuses on primary prepositions only. There was examined how pupils can deal with prepositions in sentences. There are results and outcomes of quantitative analysis of 250 pupil …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uqf8l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá