Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu – Ing. Marie Malkrabová
Ing. Marie Malkrabová
Diplomová práce
Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu
NIKE, Inc. Innovations as an Opportunity for Business Success
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového výrobku na trh, konkrétně v oblasti sportovního vybavení. Hlavním cílem této práce je sestavit sadu návrhů a doporučení, díky kterým by se maximalizoval úspěch při uvedení konkrétního produktu firmy NIKE, Inc. na trh. Pro analýzu podkladů je použita marketingová analýza, strategie modrého oceánu a analýza inovačního controllingu. Informace …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of product launch, specifically in the field of sports equipment. The main goal of this thesis is to draw up a set of proposals and recommendations that would maximize success while launching a specific product NIKE, Inc. on the market. For data analysis is used marketing analysis, Blue Ocean Strategy and innovation controlling analysis. Data are going to be collected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xf7w6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloš Krejčí
- Oponent: RNDr. Jiří Kubín
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Zavádění nového výrobku na trh
Jana Topilová -
Zavádění nového výrobku/služby na trhu "Property a facility"
Pavla Vitková -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Zavádění nového výrobku na trh
Natálie Nováková -
Zavádění nového výrobku na trh
Dušan Šerfel