Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace – Bc. Anna Horáková
Bc. Anna Horáková
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Marketing Communication of a Selected City as a Tourist Destination
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a proposal for improving the communication mix tools of a city of Kroměříž as a tourist destination. The theoretical part focuses on issues of tourism, its management, destination marketing and tourism marketing mix. The practical part briefly describes the city of Kroměříž as a tourist destination, its main tourist attractions, and the communication tools used by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Anna. Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
David Vícha -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace farmy na sociálním médiu Instagram
Petr Lasík -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Sociální sítě jako nástroj marketingové komunikace destinací turismu
Táňa MOUČKOVÁ