Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace – Martina CHAROUZKOVÁ
Martina CHAROUZKOVÁ
Bachelor's thesis
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Discount servers as a new tool of marketing communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o slevovém serveru jako novém nástroji marketingové komunikace a jeho významu v rámci marketingové komunikace. Teoretická část je věnována marketingu, jeho definici a významu, dále je zde specifikována marketingová komunikace, její význam a cíle. V oblasti marketingové komunikace se práce blíže zabývá klasickými a novými nástroji marketingové komunikace. Dále se teoretická …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with an internet discount server, which serves as a new tool in marketing communication and about its importance in marketing communication. The theoretical part is devoted to marketing, its definition and importance, specifics in marketing communication, its purpose and targets. Further, the bachelor thesis engages in a detailed description of traditional and new tool used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHAROUZKOVÁ, Martina. \textit{Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/19o9mk/.
Jak správně citovat práci
CHAROUZKOVÁ, Martina. Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková