Zhodnocení sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů Kolo pro život – Lucie Hájková
Lucie Hájková
Diplomová práce
Zhodnocení sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů Kolo pro život
Valuation of Sponsoring Activities of Partners of Competition Series Kolo pro život
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sportovním sponzoringem a to konkrétně zhodnocením sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů horských kol Kolo pro život. První kapitola teoretické části vysvětluje pojem sponzoring a různé druhy sponzoringu. Druhá kapitola se zabývá sportovním sponzoringem, strategií a efektivností. V praktické části začínající třetí kapitolou představuji seriál závodů Kolo pro …víceAbstract:
This thesis deals with sports sponsorship, concretely with an evaluation of the sponsoring activities of partners for a series of competition mountain bikes called Kolo pro život. The first chapter of the theoretical section explains the definition of sponsorship and types of sponsorship. The second chapter deals with sports sponsorship, strategy and effectiveness. In the practical section starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29846
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Adam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29846
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Evgenii Bazanov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Vyhodnocení efektivnosti sportovního sponzoringu
Jiří Rozkošný