Aplikace nových forem marketingu – Bc. Petra Korandová
Bc. Petra Korandová
Bakalářská práce
Aplikace nových forem marketingu
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nové formy marketingu. Cílem je aplikovat nové formy na vybranou organizaci, kterou je v tomto případě sportovní klub. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s touto problematikou, jako je obecný marketing a marketing ve sportovním prostředí. V druhé části práce je představen vybraný oddíl házené. Analýzou dosavadně …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on new forms of marketing. It’s aim is to apply these forms on a chosen organisation, which, in this case, is a sports club. The thesis is divided into two parts. In the theory part, I have defined the basic concepts linked to issues such as general marketing and marketing in sports environment. In the second part of this thesis, I have introduced the chosen handball …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yzh2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
Tomáš Barták -
Nové formy marketingu: Branded entertainment
Anna Pavlíčková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingu ve vztahu k právu nekalé soutěže
Jan Horák -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer