Bc. Petra Korandová

Bakalářská práce

Aplikace nových forem marketingu

Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nové formy marketingu. Cílem je aplikovat nové formy na vybranou organizaci, kterou je v tomto případě sportovní klub. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s touto problematikou, jako je obecný marketing a marketing ve sportovním prostředí. V druhé části práce je představen vybraný oddíl házené. Analýzou dosavadně …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on new forms of marketing. It’s aim is to apply these forms on a chosen organisation, which, in this case, is a sports club. The thesis is divided into two parts. In the theory part, I have defined the basic concepts linked to issues such as general marketing and marketing in sports environment. In the second part of this thesis, I have introduced the chosen handball …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku