Bc. Petra Korandová
Bachelor's thesis
Aplikace nových forem marketingu
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nové formy marketingu. Cílem je aplikovat nové formy na vybranou organizaci, kterou je v tomto případě sportovní klub. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s touto problematikou, jako je obecný marketing a marketing ve sportovním prostředí. V druhé části práce je představen vybraný oddíl házené. Analýzou dosavadně …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on new forms of marketing. It’s aim is to apply these forms on a chosen organisation, which, in this case, is a sports club. The thesis is divided into two parts. In the theory part, I have defined the basic concepts linked to issues such as general marketing and marketing in sports environment. In the second part of this thesis, I have introduced the chosen handball …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/yzh2d/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
Tomáš Barták -
Nové formy marketingu: Branded entertainment
Anna Pavlíčková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingu ve vztahu k právu nekalé soutěže
Jan Horák -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer