Bc. Petra Korandová

Bachelor's thesis

Aplikace nových forem marketingu

Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nové formy marketingu. Cílem je aplikovat nové formy na vybranou organizaci, kterou je v tomto případě sportovní klub. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s touto problematikou, jako je obecný marketing a marketing ve sportovním prostředí. V druhé části práce je představen vybraný oddíl házené. Analýzou dosavadně …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on new forms of marketing. It’s aim is to apply these forms on a chosen organisation, which, in this case, is a sports club. The thesis is divided into two parts. In the theory part, I have defined the basic concepts linked to issues such as general marketing and marketing in sports environment. In the second part of this thesis, I have introduced the chosen handball …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management