Ivana Baladová
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře
Marketing of a Travel Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem cestovní kanceláře. Cílem bakalářské práce je analyzovat aktuální situaci vybrané cestovní kanceláře a navrhnout marketingový mix pro budoucí období. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a znalostí nabytých studiem vysoké školy definovány základní pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with travel agency marketing mix. The goal of this thesis is a current condition analysis of a chosen travel agency and proposal for a new marketing mix of this company. The bachelor thesis is dividend in two parts – theoretical and practical part. In the theoretical part, there are definitions of basic terms as tourism, marketing, and marketing mix of course. These definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Vanda Klennerová
- Oponent: Martina Lednická
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix investičních společností
Pavel Preibisch -
Sportovní cestovní ruch jako netradiční forma turismu
Nováková Nováková -
Valachy tour jako produkt sportovního cestovního ruchu
Dagmar DĚDKOVÁ -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Tvorba výukové opory pro obor hotelnictví a cestovní ruch
Hana Koršalová -
Cestovní ruch se zaměřením na luxusní segment
Ondřej Světlík -
Využití Internetu v cestovním ruchu pro efektivní prezentaci CK M TOUR, s.r.o.
Zuzana Škachová -
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Veronika Pfaffová