Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI – Bc. Tereza Dvořáková
Bc. Tereza Dvořáková
Diplomová práce
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Creating Corporate Social Responsibility Report using the GRI Guidelines
Anotace:
Cílem diplomové práce „Tvorba CSR reportu v reportingovém rámci GRI“ je vytvořit kompletní report o společenské odpovědnosti konkrétního podniku. V teoretické části práce je představen koncept společenské odpovědnosti podniku (CSR) a jsou uvedeny výhody, které přináší. Zmíněny jsou také důvody jeho kritiky. Dále je pozornost zaměřena na reportování o CSR, globální trendy v této oblasti a směrnice, …víceAbstract:
The aim of the thesis ‘Creating Corporate Social Responsibility Report Using the GRI Guidelines’ is to create a complete corporate social responsibility (CSR) report for a specific company. The theoretical part introduces the concept of corporate social responsibility and its benefits. The reasons for its criticism are also mentioned. Attention is also paid to CSR reporting, global trends in this area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3z1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman