Komunikační mix festivalu Streetfest – Mgr. Alexander KRAJČÍR
Mgr. Alexander KRAJČÍR
Diplomová práce
Komunikační mix festivalu Streetfest
Communication mix of festival Streetfest
Anotace:
Diplomová práca sa venuje hudobne - športovému festivalu Streetfest Malacky, ktorý zapája do svojej platformy mestského festivalu nielen hudobnú zložku, ale i šport. Rozhodujúcim faktorom úspechu podujatia však nie je len nápad a produkt, ale i efektívna marke-tingová komunikácia festivalu, ktorou sa práve diplomová práca primárne zaoberá. Teoretická časť práce definuje teoretické zázemie pre ďalší …víceAbstract:
The thesis is dedicated to music - sport festival Streetfest Malacky which connects to the platform of city festival not just music but also sport. However, the limiting factor of success is not only idea or product but also effective marketing communication which is also main object of research of thesis. The theoretical part creates the base for next steps of thesis. Practical part focuses on idea …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAJČÍR, Alexander. Komunikační mix festivalu Streetfest. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix ve firmě poskytující služby
Lenka Kulhánková -
Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Veronika Lužová