Analýza marketingové komunikace pilates studia – Martin Šupej
Martin Šupej
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace pilates studia
Marketing Communication Analysis of a Pilates Studio
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza marketingové komunikace pilates studia. Cílem práce bylo zanalyzovat účinnost marketingové komunikace prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Jako nástroj sběru dát byl zvolen skupinový rozhovor a následně dotazník. Na základě analýzy a vyhodnocení výzkumu byly navženy a doporučeny návrhy ke zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
The Topic of the diploma thesis is analysis of marketing and communication of the pilates studio. The purpose of this diploma thesis was analyses efectivity of marketing communication through qualitative and quantitative research. Collecting datas were provided by focus group and questionary. Suggestions for improving marketing communication have been proposed and recommended based on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová