Celoživotní vzdělávání osob se zrakovým postižením v České Republice – Nikol OBRLÍKOVÁ
Nikol OBRLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Celoživotní vzdělávání osob se zrakovým postižením v České Republice
Lifelong learning for the visually impaired in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku celoživotního vzdělávání. Cílem práce bylo poukázat na problematiku celoživotního vzdělávání osob zrakovým postižením. Práce je orientována popisně-teoreticky, nemá praktickou část. Věnuje se klasifikaci zrakového postižení, osobností jedince, celoživotním vzděláváním osob se zrakovým postižením, pomůckami pro osoby se zrakovým postižením a zájmového vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of lifelong learning with special attention being paid to the lifelong learning of people with visual impairment. The thesis is theoretical, providing a thorough classification of visual impairment types, the individual's personality traits, and most importantly describing the visually impaired person lifelong learning. The compensatory aids for visually impaired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBRLÍKOVÁ, Nikol. Celoživotní vzdělávání osob se zrakovým postižením v České Republice. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úloha pomůcek při optimalizaci prostorové orientace zrakově postižených
Radka Grohová -
Orientační pomůcky při výuce zrakově postižených
Hana Cmarová -
Problematika výuky fyziky zrakově postižených žáků
Kateřina Černotová -
Zpracování architektonického prvku jako haptické pomůcky pro zrakově postižené
Veronika BOUŠKOVÁ -
Rehabilitační a kompenzační pomůcky pro zrakově postižené
Monika Andršová -
Zpracování gotické nástěnné malby jako kompenzační haptické pomůcky pro zrakově postižené
Veronika BOUŠKOVÁ -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Celoživotní vzdělávání a jeho význam v rozvoji regionu
Alžběta Merglová
Název
Vložil
Vloženo
Práva