Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu – Bc. Martin Brablec
Bc. Martin Brablec
Bachelor's thesis
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem efektivity internetové reklamy v rámci českého trhu. Klade si za cíl zmapovat formy internetového marketingu, zasadit je do kontextu současného trhu a v přiložené případové studii navrhnout efektivní internetovou reklamní kampaň, procházející napříč jednotlivými obory internetového marketingu.Abstract:
This bachelor thesis deals with an internet advertising efficiency on Czech market. The goal of this thesis is to find a new method to look on the internet marketing in the context of contemporary market. The second goal is to draft an effective internet advertising campaign, illustrated by the appended case study.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ofezx/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: Mgr. et Mgr. Jana Kubíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Internetový marketing
Hana KOTNOUROVÁ -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová