Bc. Martin Brablec

Bachelor's thesis

Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu

Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem efektivity internetové reklamy v rámci českého trhu. Klade si za cíl zmapovat formy internetového marketingu, zasadit je do kontextu současného trhu a v přiložené případové studii navrhnout efektivní internetovou reklamní kampaň, procházející napříč jednotlivými obory internetového marketingu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with an internet advertising efficiency on Czech market. The goal of this thesis is to find a new method to look on the internet marketing in the context of contemporary market. The second goal is to draft an effective internet advertising campaign, illustrated by the appended case study.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2008
  • Supervisor: Mgr. David Kořínek
  • Reader: Mgr. et Mgr. Jana Kubíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism