Bc. Kateřina SKÁLOVÁ

Master's thesis

Badatelsky orientované vyučování ve výuce chemie na střední škole

Inquiry-based learning in education at high school
Abstract:
Tato práce řeší problematiku badatelsky orientované výuky jako výukové metody na středních školách. Cílem této práce je zjistit postoj žáků střední školy k badatelsky orientované výuce v praxi. Zaměřila jsem se na žáky všech ročníků střední školy a porovnávala jsem jejich vztah k badatelsky orientované výuce. V praxi jsem ověřila celkem 4 laboratorní chemické pokusy vybrané vždy dle probíraného učiva …more
Abstract:
The thesis looks into the issue of inquiry-based learning as a teaching method in secondary schools. The aim of this work is to determine the attitude of high school students of inquiry-based learning in practice. I focused on students of all grades in the high school and I compared their attitude to the inquiry-based learning. In practice I demonstrated 4 laboratory chemistry experiments in total …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Milan Šmídl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKÁLOVÁ, Kateřina. Badatelsky orientované vyučování ve výuce chemie na střední škole. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta