Anastasiia Telenko

Bakalářská práce

Marketingová komunikace internetových obchodů

Anotace:
Účelem této bakalářské práce bylo prozkoumat, jak vybrané internetové obchody komuni-kují pomocí tradičních a online nástrojů v internetovém prostředí, jak oslovují stálé a nové potenciální zákazníky a zda je jejich marketingová komunikace efektivní. Polostrukturova-né rozhovory s manažery obchodů, obsahová analýza a pozorování profilů obchodů na so-ciálních sítích Facebook, Instagram a YouTube byly …více
Abstract:
The aim of the research was to find out how the selected online shops communicate using traditional Internet tools and online tools in the Internet environment, how they reach regular and new potential customers and whether their marketing communication is effecti-ve. Semi-structured interviews with business managers, content analysis and observation of how the websites and profiles of online stores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích