Bc. Karolína Hájková
Diplomová práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým marketingem, zejména pak reklamou na internetu. V teoretické části je nejprve stručně představen internet a jeho historický vývoj, návštěvnost internetu spolu s popisem internetového uživatele, následně je definováno místo internetu v marketinkové komunikaci spolu s výhodami a nevýhodami, které toto médium přináší. V poslední části jsou popsány jednotlivé …víceAbstract:
This thesis deals with internet marketing especially with advertising on internet. The theoretical part briefly introduces the Internet with its historical development and describes the main online related terms such as internet traffic or internet user. Subsequently, it defines the role of internet in marketing communication together with pros and cons resulting from the use of this media. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yup8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Advertising on Internet
Ondřej Gojda -
Advertising on Internet
Lukáš Krupička -
Internet a reklama
David Zapletal