Marketingový výzkum komerční pojišťovny – Ing. Milan Charvát
Ing. Milan Charvát
Diplomová práce
Marketingový výzkum komerční pojišťovny
Marketing research of insurance company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum komerční pojišťovny“ je poukázat na problematiku marketingového výzkumu komerční pojišťovny na pojistném trhu v České republice. Teoretická část je zaměřena na marketing v pojišťovnictví, trh služeb, pojistný trh a jeho ukazatele, úlohu České asociace pojišťoven a prostředí pojišťovny. Poté zveřejňuji výsledky marketingových výzkumů provedených Českou …víceAbstract:
The goal of the master thesis: “Marketing research of insurance company” is referring to problems of marketing research of marketing company on insurance market in Czech Republic. Theoretic part is aimed for marketing in system of insurance, market of services, insurance market and its indicators, role of Czech insurance association and background of insurance company. After that I make results of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g59lx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. František Řezáč, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Bibzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketing information system for citrus crop in Latakia Region, Syria
Haiyan Sulaiman -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová