Ing. Milan Charvát

Diplomová práce

Marketingový výzkum komerční pojišťovny

Marketing research of insurance company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum komerční pojišťovny“ je poukázat na problematiku marketingového výzkumu komerční pojišťovny na pojistném trhu v České republice. Teoretická část je zaměřena na marketing v pojišťovnictví, trh služeb, pojistný trh a jeho ukazatele, úlohu České asociace pojišťoven a prostředí pojišťovny. Poté zveřejňuji výsledky marketingových výzkumů provedených Českou …více
Abstract:
The goal of the master thesis: “Marketing research of insurance company” is referring to problems of marketing research of marketing company on insurance market in Czech Republic. Theoretic part is aimed for marketing in system of insurance, market of services, insurance market and its indicators, role of Czech insurance association and background of insurance company. After that I make results of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. František Řezáč, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ivana Bibzová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta