Získávání zaměstnanců v bankovním sektoru – Bc. Kateřina Kusá
Bc. Kateřina Kusá
Diplomová práce
Získávání zaměstnanců v bankovním sektoru
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat externí online komunikační nástroje využívané při budování employer brandingu společnostmi v bankovním sektoru a zhodnotit jaké nabízené pracovní podmínky pro zaměstnance propagují. Zároveň jsou zkoumány preference uchazečů o zaměstnání a motivační faktory, které je ovlivňují při výběru zaměstnavatele a jak se tyto postoje odlišují z hlediska socio-demografických …víceAbstract:
The thesis aims to identify external online communication tools used in building employer branding by companies in the banking sector and to evaluate what kind of working conditions they promote and offer to employees. Further, the preferences of job seekers and the motivational factors that influence their choice of employer are examined, and how these attitudes differ according to socio-demographic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bislp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Martina Bukovjanová -
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize
Petra Myslikovjanová -
Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION
Lucie Brzková -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Efektivní řízení lidských zdrojů (získávání a výběr zaměstnanců)
Petra Toušová