Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny. – Jan Tomáš Glatt
Jan Tomáš Glatt
Bakalářská práce
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Marketing strategy of the Konzum Ústí nad Orlicí cooperative with a focus on automated convenience stores.
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií družstva Konzum v Ústí nad Orlicí s důrazem na automatizované prodejny. Cílem bylo analyzovat současné marketingové postupy a navrhnout zlepšení s využitím moderních technologií a trendů v retailu. V teoretické části je představena historie a vývoj spotřebního družstevnictví, dále jsou aplikovány analytické metody jako SWOT analýza, konkurenční analýza a …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the Konzum consumers' cooperative in Ústí nad Orlicí with a focus on automated convenience stores. The aim was to analyze the current marketing practices and suggest improvements using modern technologies and trends in retail. In the theoretical part, the history and development of consumer cooperatives is presented, then analytical methods such as SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLATT, Jan Tomáš. \textit{Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1bib2t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Veronika Jakubová -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB
Phana Sok -
Návrh obchodní strategie pro včelařský podnik
Jana Lapešová -
Komunikační strategie vybrané firmy
Marek Bartoš -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Aneta DOLEČKOVÁ -
Analýza postavení družstva na trhu
Petra Němcová