Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé – Barbora Nováková
Barbora Nováková
Diplomová práce
Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé
Influence of external factors on consumer purchasing decisions in young fashion
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje, jaký vliv mají vnější faktory na kupní rozhodování spotřebitele ve sféře módy pro mladé. Klade si za svůj cíl definovat, analyzovat a popsat spotřební chování mladých lidí ve věku do 30 let, kteří nakupují zejména streetwearovou módu a tenisky. Dále si bere za cíl zjistit, jak velký vliv mají na nákupní rozhodování sociální sítě, přátele a rodinný okruh mladého spotřebitele …víceAbstract:
The thesis investigates the influence of external factors on consumer purchasing decisions in the sphere of fashion for young people. It aims to define, analyse and describe the consumption behaviour of young people under the age of 30 who buy mainly streetwear and sneakers. It also aims to find out how much influence social networks, friends and family circle have on the young consumer's purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková