Jiří Hricko

Bachelor's thesis

Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha

Football Club SK Slavia Prague's Marketing
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.
Abstract:
The thesis focuses on marketing mix of football club SK Slavia Prague. The thesis also contains situation analysis of the club and the team's revenue structure in comparision with one of the leading football clubs of the world.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2010
  • Supervisor: Olga Horová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20083

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management