Jiří Hricko
Bachelor's thesis
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Football Club SK Slavia Prague's Marketing
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.Abstract:
The thesis focuses on marketing mix of football club SK Slavia Prague. The thesis also contains situation analysis of the club and the team's revenue structure in comparision with one of the leading football clubs of the world.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20083
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2010
- Supervisor: Olga Horová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová