Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu – Bc. Martina Vítů
Bc. Martina Vítů
Bakalářská práce
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nástroji public relations s hlavním zaměřením na Corporate identity u firmy Telerepair JH s. r. o. Práce se skládá z teoreticko-metodologické části a z praktické části. Náplní teoretické části je seznámit se se základními pojmy, které se týkají public relations a Corporate identity. Tato část obsahuje i pojmy, které s komunikačním mixem souvisejí, tedy reklamu, podporu prodeje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with public relations tools with a focus on Corporate identity in the company Telerepair JH s. r. o. Thesis consists of a theoretical and practical parth. The theoretical part is concentrated on Corporate identity in general, basic concepts in conjunction with public relations. This part contains terms that relate to the communications mix, advertising, sales promotion and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nd24w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura vybrané instituce veřejné správy
Aneta Hajná -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan