Bc. Klára Chmelařová

Bachelor's thesis

Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu

Anotácia:
Bakalářská práce „Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu“ se zabývá moderní formou marketingové komunikace a velmi dynamickým tématem, které se každým rokem mění. Tyto nové online prostředky marketingové komunikace jsou zde analyzované a vysvětlené v souvislosti s konkrétním e-shopem, jenž vyrábí přírodní mýdla a na sociálních médiích figuruje. Aplikační část, která tradičně …viac
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the use of social media in marketing communication within a selected e-shop and discusses this very dynamic topic, which changes every year. The new online marketing communication tools are analyzed and explained using an example of a particular e-shop that produces and sells natural soaps and also uses social media. The application part, which traditionally follows …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management