Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu – Bc. Klára Chmelařová
Bc. Klára Chmelařová
Bachelor's thesis
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu
Abstract:
Bakalářská práce „Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu“ se zabývá moderní formou marketingové komunikace a velmi dynamickým tématem, které se každým rokem mění. Tyto nové online prostředky marketingové komunikace jsou zde analyzované a vysvětlené v souvislosti s konkrétním e-shopem, jenž vyrábí přírodní mýdla a na sociálních médiích figuruje. Aplikační část, která tradičně …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the use of social media in marketing communication within a selected e-shop and discusses this very dynamic topic, which changes every year. The new online marketing communication tools are analyzed and explained using an example of a particular e-shop that produces and sells natural soaps and also uses social media. The application part, which traditionally follows …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hvfro/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMELAŘOVÁ, Klára. \textit{Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/1br4cr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová